Cara Pasang Alas (Lining) Beg

on Selasa, Februari 24, 2015

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.

Seperti yang telah saya janjikan, saya sediakan tutorial ringkas, cara-cara menjahit alas atau lining beg samada beg kait atau beg jahit, boleh digunakan.

Saya telah sediakan gambar serta sedikit penerangan tentang langkah demi langkah.

















Itu sahaja penerangan ringkas beserta gambar. Kalau tak faham, sila tinggalkan soalan. Ada masa nanti, saya akan jawab. Moga tutorial ini bermanfaat untuk semua yang memerlukan.

Terima kasih kerana melawat Teratak Usang saya.

Pembetulan tajuk.
Cara jahit poket berzip di lining beg.
Ranking: 5

2 comments

4 Mac 2015 pada 10:57 PTG

Assalamualaikum.... lama tidak berkunjung ke sini, kadang-kadang terlupa nama blog. Itu pasal tak berkunjung ke sini. Bisnes besar Puan sekarang ini,\. Semoga cik puan yang berkunjung ke sini boleh belajar sesuatu seni jahitan dan sulaman.

5 Februari 2018 pada 3:46 PG

Assalamualaikum.. Terima kasih atas informasi mengenai memasang lining beg.. Beg kait sarang lebah sya dah siap cuma bahagian lining beg jer yg blum sya cuba buat lg...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana mengunjungi Teratak Usang serta meninggalkan komen di sini

 
© TERATAK USANG All Rights Reserved